Minne fra The Tudor Inn i Larnaka på Kypros

Utenfor The Tudor Inn i Larnaka.

Onsdag 27. februar 2020 var vi og spiste på den trive­lige rest­au­ranten Militzis på den sør­lige del­en av «Strand­prome­nad­en» i Lar­naka, med adres­sen Piale Pasha Street 28 A.

Før vi an­kom Milit­zis så vi reklame­skilt­ene til en rest­au­rant/pub i en av side­gat­ene til Piale Pasha Street som vi har gått forbi flere ganger før. Mens vi var og spiste god gresk-kypri­otisk mat på Milit­zis, be­stemte vi oss for å prøve ut The Tudor Inn. Og stedet viste seg å være et funn — og etter vår mening må dette være en av de trive­ligste rest­au­rantene / pubene vi har opp­levd i Lar­naca!

Og her er det en av­slapp­ende atmo­sfære med nyde­lig blues- og jazz­musikk — som av­spil­les med et helt passe lavt lyd­nivå! Og her er det ingen for­styr­rende og mas­ete TV-er på veg­gene. In­ven­taret er nyde­lig — med mor­somme små­ting og fig­urer plas­sert rundt om­kring og på veg­gene i rest­au­ranten. I til­legg har stedet en nyde­lig bak­gård. At det også er rela­tivt bil­lig her, gjør nok til at det blir flere turer hit! ANBEFALES!

Fotomontasje utenfor The Tudor Inn.

Reklameskilt for tysk pølse..

Bakgården til The Tudor Inn i Larnaka.

Bakgården til The Tudor Inn i Larnaka.

Bakgården til The Tudor Inn i Larnaka.

Fotomontasje fra den vake bakgården.

Greta og Bjørn inne på The Tudor Inn.

Bjørn sier hva han mener om Trump!

«Den røde telefon» på The Tudor Inn.

Baren inne i The Tudor Inn.

«Turistbuss» inne i The Tudor Inn.

«Feriebil» inne i The Tudor Inn.

«Turistbuss» inne i The Tudor Inn.

«Reklameskilt» inne i The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Inventar på The Tudor Inn.

Inventar på The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Inventar på The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Reklameskilt på The Tudor Inn.

Fin kattunge i bakgården!
Sint katt i bakgården!.

Inne i bakgården på The Tudor inn så jeg en katt som satt og drakk melk. Etterpå hoppet den opp på en stol og ble borte under et bord. Jeg løftet på duken og der så jeg katta sammen med en kattunge. Kattemora så litt sint ut først, men etter at jeg fikk tatt ett par bilder, roet den seg ned og lot som ingen ting. Noen bilder av den søte kattungen fikk jeg også tatt. Morsomt!

Jeg har nok med mitt, jeg!

Søt kattunge i bakgården!

Søt kattunge i bakgården!

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Baren inne på fra The Tudor Inn.

Fotomontasje fra The Tudor Inn.

Inventar på The Tudor Inn.

Sprit- og øl-lager inne på The Tudor Inn.

Utenfor The Tudor Inn.

Flere bilder på min konto
på Google Foto

.........................................................

Kommentarer