Utsikt fra Verksgata borettslag

Utsikt til Gøteborggata 21 fra balkongen vår i Verksgata borettslag på Rodeløkka.

Verksgata borettslag på Rodeløkka

Det har snødd mye i natt og nå er det er rene jule­kort­stem­ningen her i bak­gården i Verks­gata bo­retts­lag. 

Driver å tester ut kame­raet på mo­bil­en min og det første bild­et er tatt i full kvali­tet med en opp­løs­ning på 240 DPI mens de rest­er­ende bild­ene er tatt i auto­matisk kvali­tet, som kun gir 72 DPI. Det første bild­et gir nok mest rikt­ig farge, så det betyr nok at jeg vil stille inn kame­raet på mob­ilen slik at det auto­matisk start­er opp slik at det tar bild­er i best mul­ig kvali­tet, og det selv om bild­ene blir vel­dig, vel­dig mye større i MB. Får teste litt mer med hvor­dan det blir når jeg også tar kvelds­bilder.

Nå er det sol ute, så jeg får vel komme meg ut en tur å teste flere inn­stil­linger på kam­era­et...


Utsikt til Gøteborggata 21 fra balkongen vår på Rodeløkka i Oslo.


Utsikt til Gøteborggata 21 og 19 fra balkongen vår på Rodeløkka i Oslo.

Utsikt til Gøteborggata 19 og Fjellgata 1 fra balkongen vår på Rodeløkka i Oslo.

Panoramabilde fra Verksgata borettslag

Utsikt til Gøteborggata 19 og Fjellgata 1 på Rodeløkka i Bydel Grünerløkka i Oslo.

...................................

Kommentarer