Fantastisk fint i Botanisk hage! — Del 2

Fint i Botanisk hage på Tøyen i Oslo.

Mandag 16. mai 2022 var jeg på en lengre runde i Bot­anisk hage på Tøyen i Oslo. Her var det så fint at jeg gikk nesten helt amok med mobil­tele­fonen. Har aldri tatt bilder ved hjelp av mobilen her før, men mange av bild­ene ble helt bruk­bare. Hadde tenkt meg inn i både Palme­huset og Victori­ahuset, men begge hus­ene var stengt grun­net ved­like­hold av tak­ene. Men neste gang jeg drar hit, er det nok oppe igjen. 

Ellers hadde det jap­anske mag­nolia­treet og drue­treet blomstra av alle­rede, men den blom­ster­prakten har jeg sett mange ganger før. Men kanskje til neste år...


Fint i Botanisk hage på Tøyen i Oslo.

Fint i Botanisk hage på Tøyen i Oslo.

Fint i Botanisk hage på Tøyen i Oslo.

Fint nedenfor Tøyen hovedgård.

Fint nedenfor Tøyen hovedgård.

Magnoliatre i Botanisk hage.

Flott busk i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fjellhagen i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Fint i Botanisk hage.

Magnoliatre i Botanisk hage.

Magnoliatre i Botanisk hage.

Magnoliatre i Botanisk hage.




Kommentarer