Oljemalerier fra Grünerløkka og Olaf Ryes plass i Oslo!

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass, helt sentralt på Grünerløkka i Oslo.
 
Jeg har bestemt meg for å samle mange «olje­male­rier» fra Bydel Grüner­løkka her på bloggen min. Jeg har be­nytta meg av data­pro­gram­met FotoS­ketcher til å gjøre van­lige bild­er om til en slags olje­male­rier — og her kommer noen «olje­male­rier» fra Olaf Ryes plass, tatt 26. mai 2021. Ned­erst på denne siden finner du lenker til mange andre bilder jeg har brukt oven­nevnte data­pro­gram til.

Og som jeg skrev på min konto på Google Foto 27. mai i fjor: 
«Veldig fint på Olaf Ryes plass for tiden! Tok disse bild­ene om­trent klokka 16.15 i går etter­middag da jeg hasta gjennom parken. 

Veldig bra at korona­pande­mien går til­bake i Oslo, at det meste har åpna opp og at rest­au­rant­ene kan ser­vere igjen! Skulle gjerne ha tatt en pils eller to på Grüner­haven, men det hadde jeg ikke tid til for jeg hadde en av­tale på Per­rongen Sports­pub på Major­stua... Og der fikk jeg pils...»

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

Grünerhaven uteservering på Løkka.

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

«Oljemaleri» fra Olaf Ryes plass.

«Oljemalerier» fra Olaf Ryes plass på min konto på Google Foto:




.............................................


Kommentarer