Oljemalerier fra Sofienbergparken

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Fredag 29. april 2022 var jeg en tur på Schous plass og tok noen bild­er av trærne som blomst­rer så fint der for tiden. Det ble i den for­bindelse to turer gjen­nom Sofien­berg­parken, først om­trent klokka 14.45 og til­bake om­trent 15.50. Kirse­bær­trærne i parken blomst­rer ennå, men rød­farg­en er nok snart borte, men trærne blomst­rer vel i noen dager til!

Føler meg hel­dig som har en slik flott park bare noen hundre meter fra der jeg bor i Fjell­gata på Rode­løkka, og jeg går ofte gjen­nom parken når jeg skal til eller fra Grüner­løkka. Og jeg blir vel aldri lei av å ta bild­er her heller. 

Bildene er i etter­tid for­søkt gjort om til «olje­male­rier« ved hjelp av data­program­met Foto­Sketcher.

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken.

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken.

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken.

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken.

«Oljemaleri» fra Sofienbergparken.
............................................
Bilder på Google Foto

Vanlige bilder fra samme dag


Kommentarer