Ettermiddagsbesøk på Perrongen Sportspub

Fotomontasje fra Perrongen Sportspub, helt sen­tralt på Majorstua i Oslo.

Majorstua blir sentrum for oss i sommer­halv­året mens vi bor på Sogn i Sol­vang kolo­ni­hager. Og når det pas­ser seg slik med over­gang fra T-bane, buss eller trikk, be­søker vi gjerne Per­rongen Sports­pub i Sør­ke­dals­veien 1 A ved T-bane­stasjonen på Maj­or­stua. 

Og midtsommers, onsdag 22. juni 2022, passet det veldig så godt at Greta og jeg tok en liten etter­mid­dags­tur på Per­rongen og tok litt kald drikke i sommer­varmen. 

Karim ville gjerne at jeg skulle ta bil­der av de flotte ros­ene han har. Og da var det natur­lig at jeg stil­te opp Karim selv og en av de an­satte fo­ran ros­ene. Greta tok også to bil­der av meg foran den vakre klem­atis­busken som vok­ser fint ute på per­rongen. 

Som van­lig ble det et vel­dig trive­lig etter­middags­besøk på Perr­ongen — og det blir nok flere be­søk hit i løpet av sommeren...

I etter­tid har jeg som van­lig lekt meg med data­program­mene Photo­shop og Foto­Sketcher, der en blant annet kan gjøre om van­lige bilder til «olje­male­rier».

«Oljemaleri» og dypetsning av Karim og en av de ansatte på Perrongen.

Karim og en av de ansatte på Perrongen.

«Oljemaleri» og dypetsning av Karim og en av de ansatte på Perrongen.

Karim og en av de ansatte på Perrongen.

Flere bilder på min konto
på Google Foto

.............................................

Kommentarer