Jasminveien i Solvang kolonihager, avdeling 1

Fint i Jasminveien i Solvang kolonihager, avdeling  1 på Sogn i Oslo!

Jasminveien på Solvang 1

I formiddag er det første gang jeg har tatt meg tid til å rusle rundt i hele Solvang, avd. 1. Så nå har jeg masse bil­der å fram­kalle og be­handle i tiden fram­over. Vi har det vel­dig fint i koloni­hagen for tiden og neden­for føl­ger noen bild­er tatt 30. juni fra Jasmin­veien like ved der jeg bor. 

Vi er pri­vi­legerte som har fått tak i en koloni­hage­par­sell, og det er vel­dig fint å bo så land­lig og idyllisk til i Oslo! Og med slike flotte oaser av noen nabo­par­seller, kan en ikke klage! 

De fleste bild­ene neden­for er fra parsell 40, som er en av de aller flott­este par­sell­hagene her i av­del­ing 1. Og etter dagens «foto­safari», vil jeg nok ut­over som­meren legge ut masse bild­er fra hele Solvang koloni­hager, av­del­ing 1.
GOD SOMMER!

Fint i Jasminveien på Solvang 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

En av de flotteste parsellene på avd. 1!

Fint i Jasminveien på Solvang 1!

Samme bilder på min konto
på Google Foto

Her har jeg samla diverse bilder 
fra sesongen 2022 
på min 
konto på Google Foto:










................................

Kommentarer