Høsten tar tak ved Ola Narr og i Tøyenparken!

Grenseveien sett fra Frydens gate.

Det var brukbart vær i Oslo i dag og jeg be­stemte meg for å  gå meg en tur opp til park­om­råd­et Ola Narr. Etter å ha gått fra ned­erst i Fjell­gata opp til Frydens gate ned­en­for Carl Berners plass, gikk jeg opp Frydens gate og tok noen bild­er derifra i ret­ning Grense­veien. 

Resten av bild­ene er fra Ola Narr, Tøyen­parken fri­om­råde, Tøyen­parken med bl. a. to bilder av Nye Tøyen­badet som nå er under opp­føring.

Grenseveien sett fra Frydens gate.

Flott tre i Frydens gate!

Ola Narr i retning Grenseveien.

To bilder satt sammen fra Ola Narr.


Fine farger på Ola Narr!

Fine farger på Ola Narr!

Ola Narr i retning Grenseveien.

Fine farger på Ola Narr!

Fine farger på Ola Narr!

Fine farger på Ola Narr!

Det høyeste punktet Ola Narr.

Humlehotell på Ola Narr!

Ola Narr hundepark.

Tøyenparken opp mot Økernveien.

Nye Tøyenbadet under oppføring.

Tøyenparken opp mot Økernveien. 

Tøyenparken ned mot Botanisk hage.

Bellevue gård barnehage.

Nye Tøyenbadet under oppføring.

Ola Sjølis skulptur «Vindfrue».

Ola Sjølis skulptur «Vindfrue».

Flere bilder på min konto på Google Foto

Bilder fra tidligere turer på min
konto på Google Foto:

6. november 2020:

28. november 2019:
..........................................

Kommentarer