Restauranten Stoano Kato, Larnaka

Fotomontasje fra bakgården til restauranten Stoano Kato i Larnaka.

I går, mandag 24. okt­ober var Jon, Bjørn, Greta og jeg og spiste mid­dag i bak­gård­en til rest­au­ranten Stoano Kato i Lar­naka. Stedet ligger kun noen hund­re meter fra hotel­let vårt, Sun Hall Beach Apart­ment, helt sen­tralt i byen. Vi var der også for­rige man­dag, men da hadde det net­topp reg­net litt og vi kunne ikke sitte ute i den fine ba­k­gården som vi da så at Stoano Kato har.

Det var veldig varmt og fint og sit­te ute i den stil­ige bak­gård­en med masse små fig­urer og fine blomst­er. Trive­lig sted, bruk­bar mat og rela­tivt bil­lig - i alle fall med norske øyne. 

Ellers har stedet et veldig fint lokale i andre etasje, men jeg fikk ikke rota meg til å ta noen bilder der. Men da Greta og jeg fort­satt har over to uker igjen av opp­hold­et på Kypros, ser jeg ikke bort fra at det blir flere tur­er og flere bilder herifra!

Fine trær i bakgården på Stoano Kato!

Fotomontasje fra Stoano Kato!

Detalj fra bakgården på Stoano Kato.

Nordmenn i bakgården på Stoano Kato.

Detalj fra bakgården på Stoano Kato.

Detalj fra bakgården på Stoano Kato.

Inne i restauranten Stoano Kato.

Ved inngangspartiet til restauranten Stoano Kato, sentralt i Larnaka.

Flere bilder på min konto på
Google Foto


Bilder fra mandag 17. oktober
..................................

Kommentarer