Hermes Larnaca International Airport

Utsikt fra Larnaca International Airport.

I går kveld var det tid for hjem­reise fra Kyp­ros etter fire flotte uk­er i Lar­naka. 

Jeg knipsa disse bild­ene med mobilt­ele­fon­en omt­rent klokka 17.10 fra buss­holde­plas­sen og brua inn til fly­plass­termi­nalen. Ser nå i etter­tid at jeg heller burde brukt et mer profe­sjo­nelt kam­era, men bildene ble vel greie nok. 

Ellers lig­ger Larnaca Air­port kun noen få kilo­meter fra Lar­naka sent­rum og det tar om­trent 15 min­utter med buss eller Taxi. Det kost­er kun 2 Euro med buss og 10 Euro med Taxi inn til og fra sent­rum, og på kvelds­tid koster Taxi 15 Euro. 

Men da det oftest er lite folk på bussen til fly­plassen (buss 425 fra buss­holde­plassen ved bade­stranda Fini­koudes og Strand­prome­naden Athenon ved Sun Hall Beach Hotel APTS), synes jeg det er helt greit å bruke buss, i alle fall når en skal til­bake til fly­plassen. Ikke tar bussen særlig lengre tid enn med Taxi, heller!

Og nå er vi til­bake i Oslo, men vi vil huske varme og hygge­lige dager og kveld­er med vel­dig god mat og drikke og flott gresk-kypriotisk musikk med stor glede. Fram­over må vi nok holde oss hjemme ei stund og komme oss hurt­igst mulig til­bake til «havre­kjeksa og stri­skjorta» igjen. Men det går nok det også! Og kanskje blir det en førjulstur til Praha eller eller noe sånt. Vi får se!

Ellers tok jeg, som før om årene vi har vært her i Larnaka, ganske mange bilder. Mange er pres­en­tert før her på bloggen, og veldig mange har jeg ikke gjort noe med ennå. 

Jeg får vurd­ere hva jeg gjør med disse bild­ene fram­over. Skal jeg be­handle de fleste bild­ene som lig­ger ube­handla, ja da har jeg i hvert ­fall nok å holde på med i lange tider framover. Men å ta bilder (og gjerne manipulere litt i ettertid) er jo noe jeg liker å ha som hobby!

Utenfor Larnaca International Airport.

Utenfor Larnaca International Airport.

Utenfor Larnaca International Airport.

Utenfor Larnaca International Airport.

Utenfor Larnaca International Airport.

Flere bilder på min konto
 på Google Foto

...................................

Solnedgang ved Larnaca Airport
i mars 2018

...................................


Kommentarer