Julekort fra Torshovdalen, Torshovparken og Torshov

 

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved gamle Soria Moria kino i Vogts gate.

Må vel gå i gang og lage noen humoristiske julekort med «Rodeløkka nissekor» igjen, men formen har ikke vært noe særlig i det siste. Slik så det i alle fall ut på samme dato, den 14. desember 2018 da «jeg var på tur» med nissekoret i Torshov­dalen, Torshov­parken og i Vogts gate på Torshov... Og som jeg da skrev:

Fredag 14. desember 2018 var jeg hos fast­legen min på Rosenhoff legesenter. Etter timen tok jeg meg en spasertur over til Torshov­dalen for å ta noen bilder av Marianne Heskes store skulptur: «HODET N.N.» — fra 2014. Deretter gikk jeg langs Agathe Grøndahls gate og inn i Torshov­parken fra hjørnet av Agathe Grøndahls gate og Johan Svendsens gate. Deretter gikk turen bort til den vakre bygningen Soria Moria i Vogts gate — og buss fra Torshov ned til Københavngata og hjem... 

Har forsøkt lage meg noen humoristiske julekort fra turen og brukt «Rodeløkka nissekor» med korets «blodfans» som statister for julekorta.


Utenfor gamle Soria Moria kino i Vogts gate helt sentralt på Torshov i Oslo.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert  ved paviljongen i Torshovparken i Oslo.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved paviljongen i Torshovparken i Oslo.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved lekeplassen i Torshovparken i Oslo.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved lekeplassen i Torshovparken i Oslo.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert på Sæveruds plass ved Nordkapp gata.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert i TorshovdalenBak ser vi Rosenhof Skole.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved «HODET N.N.» i Torshovdalen.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved «HODET N.N.» i Torshovdalen.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert ved «HODET N.N.» i Torshovdalen.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert i Torshovdalen. Bak ser vi Rosenhof Skole.

Rodeløkka nissekor har førjulskonsert  ved gangveien i Torshovdalen i Oslo.


...............................................

Kommentarer