Jula 2022 skal ut!

Hjemme i leiligheten vår i Fjellgata 2D på Rodeløkka i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Jula skal ut!

I dag har det vært rela­tivt kaldt ute med u­trive­lig snø­fauke. Og nå er det et tynt lag med ny­snø over glatt­isen. Og for å unn­gå flere knall og fall, er det er like godt å holde seg innen­dørs. Tok noen bild­er om­trent klokka 08.45 i mor­ges og har lekt meg litt i Photo­shop med «Rode­løkka nisse­kor» og noen andre nisse­fig­urer som står i lei­lig­heten. Og nå har jeg atter en gang doku­ment­ert hvor «nisse­gal» jeg  egent­lig er!

Til helga skal alle nis­ser og all jule­pynt pak­kes ned i esker og kasser og frakt­es opp på loftet — og niss­ene og jule­pynten skal få love til å hvile til neste jul! Men jeg synes jo det er vel­dig trive­lig med nisser og å pynte til jul, jeg. Pynter og lyser opp mørketida! 

Synes at nissene pynter opp fint, jeg!

Hjemme i leiligheten vår i Fjellgata 2D.

Hjemme i leiligheten vår i Fjellgata 2D.

Rodeløkka nissekor og venner.

Veldig mor­somt å leke seg på data­en og jeg blir for­håpent­lig­vis aldri for gammel til å leke meg med Photo­shop! De inn­mont­erte bild­ene i TV-en er fra bak­gården i boretts­laget vi bor i og inne i lei­lig­heten vår...

Rodeløkka nissekor og nissen.

Rodeløkka nissekor og venner.

Rodeløkka nissekor og venner.

Rodeløkka nissekor og venner.

Bilder på min konto
på Google Foto

....................................
....................................

Kommentarer