Kveldstur på Solvang 1 — Del 2

Roseveien i Solvang kolonihager, avd. 1 på Sogn i Bydel Nordre Aker i Oslo.

Sommerbilder 2023 fra Solvang, avd. 1

Søndag 11. juni 2023, omtrent klokka 19.00, gikk vi en liten runde om­kring her i Solvang 1. Veldig fint her i kolonihagen for tiden! Og vi er privi­legerte vi som er så hel­dig og ha fått oss par­sell her i oasen Sol­vang kolonihager, avd. 1! 

6. juni 2013 laga jeg meg ei mappe på min konto på Google Foto hvor jeg etter hvert som tiden går, vil legge til de fleste bild­ene jeg tar her i koloni­hagen ut­over som­meren.

Kaprifolveien på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Valmuestien på Solvang 1.

Valmuestien på Solvang 1.

Valmuestien på Solvang 1.

Kommentarer