Solvang 1, hummer & kanari fra sommeren 2023

Liljebakken i Solvang kolonihager, avd. 1.

Sommerbilder 2023 fra Solvang, avd. 1

Da har jeg laga meg ei mappe på min konto på Google Foto hvor jeg etter hvert som tiden går, vil legge til de fleste bild­ene jeg tar her i koloni­hagen ut­over som­meren. Begynner med noen bilder jeg tok søn­dag 4. og man­dag 5. juni. Så får jeg se hva det blir til etter hvert.

Ellers så er vi særs privi­legerte vi som er så hel­dig å ha en koloni­hage i Oslo! Selv har jeg bodd her i Odins hage i oasen Sol­vang koloni­hager, avd­eling 1 siden som­meren 1992 og trives som plommen i egget. Og jeg kan vel si det slik, med melodien til Daysy, Daysy:

Solvang, Solvang
her holder sommer'n hus
Her på Solvang
får jeg min beste rus.
Og jeg trives så godt i hagen
når sola skinner om dagen.
Og når det er fest
og du er min gjest,
da er jeg i paradis!

Liljebakken på Solvang 1.

Liljebakken på Solvang 1.

Jasminveien på Solvang 1.

Jasminveien på Solvang 1.

Syrinalléen på Solvang 1.

Dalen i Solvang 1.

Jasminveien på Solvang 1.

Liljebakken på Solvang 1.

Liljebakken på Solvang 1.

Liljebakken på Solvang 1.

Roseveien på Solvang 1.

Honnørplassen på Solvang 1.

Honnørplassen på Solvang 1.

Bilder på Google Foto:

Hummer & kanari fra Solvang 1,
sommeren 2023

Dalen 2023 i Solvang 1

Honnørplassen 2023 på Solvang 1

Vårbilder 2023 fra Solvang 1

............................................

Kommentarer