På kveldsbesøk på Bella Notte på Carl Berners plass

Utenfor restaurant Bella Notte på Carl Berners plass i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Fredag 8. des. var Greta og jeg på restau­ranten Bella Notte på Carl Bern­ers plass 2 i By­del Grüner­løkka i Oslo. Der hadde jeg av­tale med Hans Gunnar «Mummen» Kristi­ansen, som også opp­rinne­lig er fra samme stedet som jeg; Verdal. Han har bodd i Lar­vik i godt over 30 år, og siste gangen vi snakka sammen var på Club 7, som ble ned­lagt i 1985!

Og det ble mye mim­ring om felles kjente fra Ver­dal og mye mor­somt preik, men også alvors­ord om krig og fred, poli­tikk og det som rører seg mel­lom him­mel og jord. Hans Gunnar har ei datter som bor like i nær­heten av Carl Ber­ners plass, så jeg håper at han tar kon­takt neste gang han er i Oslo! Trivelig kveld!

Greta og Hans Gunnar.

Verdaling på besøk i Oslo!

To fornøyde karer på Bella Notte!

To fornøyde karer på Bella Notte!

To fornøyde karer på Bella Notte!

Utenfor restaurant Bella Notte på Carl Berners plass i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Flere bilder på min
konto på Google Foto

.....................................

Kommentarer