Det våres på Olaf Ryes plass på Grünerløkka i Oslo!

Trivelig og folksomt på Grünerhaven Uteservering på Olaf Ryes plass!

DET VÅRES!

Mandag 15. april var det nyde­lig vår­vær i Oslo og jeg tok 17-trikken ned til Jern­bane­torget og spas­erte der­etter opp hele Karl Johans gate og gikk en stor runde i Slotts­parken mens jeg nøt det flotte fin­været. 

På vei hjem til Rode­løkka var jeg innom Grüner­haven Ute­ser­ver­ing på Olaf Ryes plass, helt sen­tralt på Grüner­løkka Det var vel­dig mange gjes­ter på ute­ser­ver­ingen og det var rene vår­sleppet i parken og gat­ene rundt Olaf Ryes plass. Jeg valgte å kjøpe meg en liten rett og det ble to pils i vår­sola.

Trivelig at ute­restau­rant­ene i Oslo har åpnet for året, og nå er det sommeren som står for døra!

Grünerhaven på Olaf Ryes plass.

Grünerhaven på Olaf Ryes plass.

Grünerhaven på Olaf Ryes plass.
....................................

Kommentarer