Fotomontasjer fra Solvang 1

Fotomontasje fra Fiolveien i Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.
Fotomontasje fra Fiolveien i Solvang kolonihager, avdeling 1 på Sogn i Oslo.

Tusen takk for alle bursdags­hils­ninger!
Nå når dette postes har jeg fått mange SMS-er, tele­fon­opp­ring­ning­er og over dobbe­lt så mange gratu­la­sjons­hils­ninger på Face­book enn jeg er gammel. Ikke verst! Jeg har prøvd å trykke «Liker» på hver en­este hils­ning på Facebook, men er u­sikker på om jeg har fått med meg alle.

Med disse for­søkene på noen humor­ist­iske foto­mont­asjer fra Solv­ang koloni­hager, avd. 1 vil jeg takke for alle hils­ninger til min 65 årsdag! Greit å fylle 65 år når man fort­satt føler seg ung — i alle fall til sinns! 

Alle barna på bild­ene er gene­rert ved hjelp av Kunst­ig intel­li­gens i Bing Billed­skaper og mon­tert ved hjelp av Photo­Shop inn i noen mer vanlige «vår­bilder» fra Sol­vang koloni­hager, avdeling 1.

Fotomontasje fra Roseveien i Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.
Fotomontasje fra Roseveien på avd.1.

Fotomontasje fra Irisveien i Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.
Fotomontasje fra Irisveien på Solvang 1.

Fotomontasje fra Irisveien på Solvang 1.

Fotomontasje fra Roseveien på avd. 1.

Fotomontasje fra Syrinalléen på avd. 1.

............................

Kommentarer