Sommerfint på Solvang 1!

Parsell 40 i Roseveien sett fra utsiden av Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.

Mandag 5. august 2024 var det fint vær i Oslo og jeg be­stemte meg for å ta en spaser­tur fra Sol­vang avdeling 1 gjen­nom Gaustad syke­hus og en liten runde på Øvre Sogn oven­for Riks­hospi­talet. Her kommer noen bilder fra Sol­vang 1 fra da jeg gikk ut av koloni­hagen og etter at jeg kom til­bake til koloni­hagen. 

De tre første bild­ene er fra Rose­veien og er tatt fra ut­siden av koloni­hagen på gang­veien mel­lom Sol­vang 1 og Gaustad syke­hus.  Resten av bild­ene er fra Solvang 1 etter at jeg kom til­bake fra spaser­turen.

Parsell 40 i Roseveien sett fra utsiden av Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.

Parsell 40 i Roseveien sett fra utsiden av Solvang kolonihager, avdeling 1 i Oslo.

Tilbake til Solvang 1

Utsikt nedover Kaprifolveien på avd. 1.

Utsikt nedover Kaprifolveien på avd. 1.

Fiolveien på Solvang 1.

Fiolveien på Solvang 1.

Fiolveien på Solvang 1.

Fiolveien på Solvang 1.

Fine blomster på Solpynten. 

Vakker parsell i Jasminveien!

Vakker parsell i Jasminveien!

Vakker parsell i Jasminveien!

Vakker parsell i Jasminveien!

Snart modne epler i Liljebakken!

SPASERTUREN:



........................................


Dersom du liker det du ser, må du gjerne kom­men­tere inn­legget og event­uelt dele det på Face­book eller der du måtte ønske. Der­som du der­imot mis­liker noe av det du ser her, kan du sende meg en e-post.😏

Kommentarer