Karl Johans gate i Oslo

WayNor i Lille Grensen ved Karl Johan.

Mandag 21. mars 2022 var jeg en tur til DNB sin bankfilial i Grand Hotel på Karl Johans gate i Oslo og fikk hjelp med å identifisere meg ovenfor banken ved hjelp av passet mitt. På forhånd hadde jeg gjort akkurat slik jeg fikk beskjed om fra banken, men fikk ikke Bank ID-appen på mobilen til å fungere. Sa i fra om dette i banken og han som hjalp meg i banken sa at det var noen feil i appen og at de jobbet med å lage en ny versjon... Men greit nok å ta turen til banken da det tok kun noen få minutter — og helt uten ventetid først. Så nå får jeg vel ut penger som før på kortene mine i DNB...

Tok disse bildene i Lille Grensen og på Karl Johans gate noen minutter etter at jeg hadde vært i bankfilialen. Det siste bildet er av Gullsmed David Andersen-gården på Egertorget på Karl Johan.

Christian Krohg-statuen ved Tostrupgården på Karl Johans gate.

Christian Krohg-statuen ved Tostrupgården på Karl Johans gate.

Tostrupgården på Karl Johan.

Tostrupgården på Karl Johan.

David Andersen-gården på Egertorget.

Flere bilder på Google Foto

Kommentarer