Bella Notte Café — Bar i Chr. Michelsens gate 1

Bella Notte Café — Bar i Chr. Michelsens gate 1 på Carl Berners plass i Oslo.

Jeg har helt siden jeg flytta til Oslo for godt over 40 år siden vært veldig glad i å gå ut på pub, caféer og restauranter. Og jeg fleiper ovenfor familien at jeg har vært mer på restaurant enn resten av familien til sammen. Mulig det er sant også!? I forrige måned fant jeg et nytt sted på Carl Berners plass i Oslo og jeg har vært der én ettermiddag og én kveld:

Har gjennom årenes løp sittet både ute og inne på Kaffekompaniet og tatt en kaffe eller noen øl. Caféen ligger i Christian Michelsens gate 1 på Carl Berners plass i Oslo. Før var det en vanlig Café på stedet, som da het Kaffekompaniet, men en eller annen gang i vinter er stedet blitt modernisert og endret navnet sitt til Bella Notte Café — Bar.

Etter det jeg har fått med meg, er det fortsatt Kaffekompaniet som står bak, men de har tydeligvis laget et nytt image — og utestedet har fått et fint og moderne preg, og jeg tror moderniseringen gjør at det blir et populært utested på Carl Berners plass. Time will show!

(Har valgt å skjule en person som ble med på bildene med en fotomontasje av meg selv.)

Bella Notte Café — Bar.

Kommentarer