Testbilder med nytt digitalt kamera

Balkongen vår i Verksgata borettslag.

Nytt digitalt kamera

Jeg har i mange år vært en veldig ivrig hobbyfotograf og har alltid med meg et eller annet kamera slik at jeg kan ta bilder når jeg er på farten. Jeg liker også å leke meg på PC-en med Photoshop og lager mange fotomontasjer og litt «juks og bedrag». I det siste året har jeg også brukt PC-en til å lage en del «oljemalerier» ved hjelp av dataprogrammet FotoSketcher. I fjor på samme dato fikk jeg et nytt digitalt kamera og skrev omtrent dette på min hjemmeside og på min Facebook-profil: 

Jeg har et omtrent ti år gammelt og forholdsvis stort kompaktkamera som gikk i stykker for noen uker siden, men da butikken jeg bruker er (som alle andre) stengt for tiden, valgte jeg å kjøpe et nytt lite kompaktkamera på Internett. Fikk det nye kameraet i dag og har tatt noen få testbilder. Tror det skal gå an å få til noen brukbare bilder med det...

I løpet av året som har gått har det blitt veldig mange bilder, men dette er de bildene jeg tok (og endret litt) den 9. april 2021:

Gitarene hjemme i leiligheten min.

Fra balkongen hjemme i Fjellgata 2D.

«Oljemaleri» fra Fjellgata 2D.

«Oljemaleri» fra Fjellgata 2D.

«Oljemaleri» fra Fjellgata 2D.

Fotomontasje fra Fjellgata 2D.

Gitarene hjemme i leiligheten min.

Hjemme i Fjellgata 2D.

Kommentarer