Tusen takk for alle bursdagshilsener og gratulasjoner!

Fornøyd gjest på Larsen Restaurant i Sørke­dals­veien 1B på Majorstua i Oslo!

Nå når dette postes har jeg til sammen fått mer enn tre ganger så mange gratu­lasjons­hilsener enn jeg er gammel — på Facebook-veggen min, private meldinger på Facebook og SMS-er på telefonen. Ikke verst! Har prøvd å trykke «Liker» på alle Facebook-hilsningene, men er usikker på om jeg har fått med meg alle.

Bursdagsfeiring på Larsen Restaurant

Det ble en liten tur ned til Majorstua i går etter­middag og vi valgte etter litt fram og til­bake å gå på Larsen Restaurant i Sørke­dals­veien 1B. Har også flere ganger før feira min og Gretas bursdag her. Fint lokale med mye mor­somt og fint inventar på vegger og tak, hygge­lig og avslappet stem­ning, trivelig be­tjening, god mat og relativt rimelig!

Så  igjen; Tusen takk for alle bursdagshilsener på dagen min i går!

Mye stilig veggene på Larsen!

Man blir aldri for gammel til å leke seg!

Stilig maleri på Larsen!



Man blir aldri for gammel til å leke seg!

Irish Coffee er alltid godt!

Blomster på nabobordet på Larsen.

Mange stilige ting på veggene på Larsen.

Fotomontasje for å skjule noen ansikter.

Nydelig fransk oksefilet på Larsen!

.......................................

Når man først skryter av Larsen, benytter jeg anledningen til å lenke opp til noen andre bilder fra andre besøk på Larsen tidligere presentert på min konto på Google Foto:





.......................................

Kommentarer