Nabobikkja på Solvang kolonihager, avd. 1

«Snoopy» trives på taket på hundehuset sitt i Roseveien på Solvang 1.

Vi har en flott nabo­hund her på Solvang 1 som liker å sitte på taket på hunde­huset sitt — og her har jeg samla en del bil­der av «Snoopy» fra som­meren 2020 i ei egen mappe på min konto på Google Foto der jeg skrev jeg på samme dato for to år siden:

«Siberian huskyen her på nabo­par­sellen på Sol­vang kol­oni­hager, avd­eling 1 liker å sitte på taket på hunde­huset sitt — også i regn­vær! Bild­ene ble tatt om­trent klokka 14.25 da det regnet tett. Under­lig! Må vel kalle den «Snoopy» i fram­tiden! Kan­skje bør jeg også kjøpe inn en flyger­hjelm fra 1. verdens­krig å gi den?»

Bikkja er her også i år og jeg må vel snart ta noen bilder av henne i år også, men her i alle fall bilder fra sommeren 2020:

«Snoopy» på taket på hundehuset sitt.

«Snoopy» på taket på hundehuset sitt.

«Snoopy» på taket på hundehuset sitt.

«Snoopy» har søkt ly for regnet.

«Snoopy» har søkt ly for regnet.

«Snoopy» på taket på hundehuset sitt.

«Snoopy» på taket på hundehuset sitt.


Kommentarer