Bilder fra Solvang 1

Liljebakken i Solvang koloni­hager, avdeling 1 på Sogn i Oslo.

Diverse bilder fra Solvang 1

Jeg har nett­opp rydda opp i alle bil­der jeg har tatt her i koloni­hagen i den siste tiden, og her føl­ger noen av disse bil­dene. 

Ellers var jeg på «fotosafari» rundt i hele avdeling 1 nå i for­middag, men da jeg drar til Wien i morgen, blir nok disse bild­ene lig­gende en stund. Vi får se hva det blir til. Og ellers er det jo masse en kan ta bilder av i Wien...

Naboer i Liljebakken på Solvang 1.

Verktøyboden/Redskapsboden på Solvang 1. To bilder satt sammen.

Verktøyboden på Solvang 1.

Liljebakken på Solvang 1.

Jasminen blomstrer Odins hage.

Verktøyboden på Solvang 1.

Odins hage på Solvang 1.

Utsikt fra Odins hage til Roseveien.

Her har jeg samla diverse bilder
fra sesongen 2022 på min
konto på Google Foto:










................................

Kommentarer