Fullmåne over Oslo

«Den som har begge beina på jorda, står stille!» Enkel fotomontasje.

Torsdag, 11. august 2022:
Klokka 24:00 i natt merka jeg at det var rød og fin full­måne i Oslo og jeg tok disse bild­ene fra klokka 00:02 til 00:04. 

Månen lå ganske lavt i for­hold til koloni­hagen og det var mange trær som skyg­get for. Men jeg fant en åp­ning mel­lom trærne og fikk tatt disse bild­ene fra pars­ellen vår uten å flytte meg høy­ere opp i koloni­hagen. Vet ikke hvor­for him­mel­en blir så vel­dig svart og hvor­for mån­en blir så vel­dig rød når en zoom­er inn. Men stilig er det! Og med litt lek i Photo­shop ser det slik ut.

Stor og rød fullmåne, sett fra Solvang 1. 

Stor og rød fullmåne. Fotomontasje.

Stor og rød fullmåne, sett fra Solvang 1. 

Mannen i månen! Fotomontasje.

Flere bilder på min konto
 på Google Foto

Månebilder på min konto
 på Google Foto:


......................................................

Kommentarer