Prydhagen i Stiftsgården i Trondheim

Fint i Prydhagen i Stiftsgården i Munkegata 23 i Midtbyen i Trondheim.

Mellom 5. og 7. aug­ust 2022 var kona og jeg på Inder­øya i Nord-Trønde­lag i for­bind­else med et bryll­up. Og søn­dag 7. aug­. tok vi toget til Tron­dheim for å bo to net­ter på Radis­son Blu Royal Garden i Kjøp­manns­gata.

Har hørt at det ikke har vært så dår­lig juli-vær i Trønde­lag på mange ti-år. Men vi var hel­dig med været og under opp­hold­et i Trond­heim var det godt og varmt vær. Ja vel­dig fint vær og masse­vis av folk ute i gat­ene og rene vår­slippet på ute­rest­au­rantene ved torget.

Jeg tok som van­lig mange bild­er, og her er det noen bild­er fra den vakre pryd­hag­en til Stifts­gården i Munke­gata 23. Har som vanlig lekt meg i Photo­shop, men det er jo det som jeg liker: Få det slik jeg vil ha det!

Fotomontasje fra Stiftsgården.

Prydhagen i Stiftsgården.

Prydhagen i Stiftsgården i Trondheim.

Fotomontasje fra Stiftsgården.

Fotomontasje fra Stiftsgården.

Prydhagen i Stiftsgården i Trondheim.

Fotomontasje fra Stiftsgården.

Flere bilder på min konto
på Google Foto


Bilder fra september 2019
..................................


Kommentarer