Fullmåne over Larnaka

Fullmåne over Larnaka Marina sett fra Sun Hall Beach Hotel APTS.

I dag har det vært over­skya og grått og trist og rela­tivt kaldt vær her i Lar­naka. Hadde ikke regna med at det skulle lys­ne slik opp til kveld­en og om­trent klokka 17.00 lokal tid, la jeg merke til at vi også fikk full­måne over byen. Tok disse bild­ene av månen fra ver­anda­en på Sun Hall Beach Hotel APTS fra klokka 17.01 til 17.19. 

Månen står akkurat nå klokka 18.49 lokal tid, høyt på him­melen og lyser fint opp havet her ned­en­for hotel­let. 

Hvorfor månen blir så rød og himmelen så svart nå du Zoomer inn, det vet jeg ikke. Men jeg regner med at det har med noen astro­nom­iske for­hold å gjøre!? Men stilig, det er den!

Fullmåne over Larnaka Marina.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Hvorfor månen blir så rød og himmelen så svart nå du Zoomer inn, vet jeg ikke.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Fullmåne over Larnaka Marina.

Hvorfor månen blir så rød og himmelen så svart nå du Zoomer inn, vet jeg ikke.

Flere bilder på min konto
på Google Foto

..........................................

Kommentarer