Hjelp, vi snør ned!

Bakgården i Verksgata borettslag på Rodeløkka i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Verksgata borettslag på Rodeløkka

Ja, slik var det (nesten) her i bo­retts­laget på samme dato for fem år siden. Ser ut som det blir bruk­bart vær i dag, så en må vel komme seg ut en tur. Og som jeg skrev på min konto på Facebook den 30. januar 2018: 

Var ganske fint vær med tid­vis sol før i dag. Men da det var mye is under ny­snøen og da skulderen min ikke tåler et nytt fall, valgte jeg å bli innendørs. Med litt lek i Photoshop kunne utsikten fra verandaen min sett slik ut i bakgården i Verksgata borettslag... Bildene ble tatt ca. kl 13.30 i dag.

Bakgården i Verksgata borettslag.

Bakgården i Verksgata borettslag.

Naboer til Verksgata borettslag.

Naboer til Verksgata borettslag.

Bilder på min konto på Google Foto

Div. vinterbilder fra Verksgata borettslag
på min konto på Google Foto:











......................................

Kommentarer