Stygg tagging utenfor Sofienberg grill!

Stygg tagging utenfor Sofienberg grill i Teglverksgata 2 på Rodeløkka i Oslo!

Stygg tagging på Rodeløkka

Trist at det finnes van­daler som griser til slik og tagger ned gamle flotte byg­ninger! Jeg så dette grise­riet utenfor Sofien­berg Grill i Tegl­verks­gata 2 på Rode­løkka da jeg gikk langs Helge­sens gate ca. klokka 16:30 lør­dag 4. februar.

Synd at for­eldre og skole ikke greier å fri­gjøre barnas og ung­dommens krea­tivi­tet på en mer kon­struk­tiv måte! Ellers finnes det jo mye bra graffiti i by­delen — slik som vegg­kunsten i barne­hagen i Nedre gate — og Mills­veggen på Schous plass! 

I bildet neden­for har jeg fjernet litt av den verste tagg­ingen på bygget og «lånt» med meg noen «graffiti­kunstnere» for å hjelpe til med å fjerne grise­riet!

Her har jeg fjerna den verste taggingen fra fasaden på Sofienberg grill.

Bilder på min konto
på Google Foto


Mer om Teglverksgata 2 på
 min konto på Google Foto

................................................

Lørdag 11. februar 2023:

Sofienberg grill i Teglverksgata 2 på Rodeløkka — sett fra Sofienbergparken.

Sofienberg grill i Teglverksgata 2 på Rodeløkka — sett fra Sofienbergparken.
................................................

Kommentarer