Førjulstur med nissefar

Nissefar ridende på et underlig reinsdyr!

Alle bildene er laget med kunst­ig intel­li­gens og der­etter for­stør­ret ved hjelp av data­pr­ogram­met Photo­Zoom Classic og til slutt har jeg lagt til ei hvit ramme ved hjelp av Photo­Shop. Hvor disse lands­kapene måtte be­finne seg har jeg ikke peil­ing på. Der­som noen mener å ha ha sett noen av disse lands­kap­ene eller noen av disse byg­ning­ene, hadde det vært mor­somt å få høre hvor det kan være. Men på Dovrefjell er det ikke!

For søke­ordene jeg har brukt til å gene­rere disse bild­ene er «Dovre­fjell, Jule­tre, nis­ser, sled­er slede­tur, ride­tur, reins­dyr, dans­ende små­griser, vinter­land­skap, fjell-land­skap, snø­ball­kast­ing, roman­tisk, nær­bilder».

Ellers er jeg vel­dig skept­isk til mange sider ved bruken av kunst­ig intel­ligens, men brukt som her synes jeg det er vel­dig mor­somt!

Morsomt å være med på tur!

Sledetur med nissefar!

Sledetur med nissefar!

Ridetur med nissefar!

På sledetur med nissefar!

På sledetur med nissefar!

På sledetur med nissefar!

På sledetur med nissefar!

På sledetur med nissefar!

Kommentarer