Trivelig besøk i kolonihagen!

Honnørplassen på Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Trivelig besøk fra Levanger!

SOMMERBILDER 2024 FRA SOLVANG 1
Torsdag 25. juli 2024 klokka 15.10 tok jeg imot to trive­lige levangs­bygg som skulle be­søke oss i koloni­hagen. Møtte dem ved Nedre port like ved Honnør­plassen, og de to første bild­ene er fra blomster­bedet på Honnør­plassen.

Etter å ha sittet i litt over en times tid på par­sellen vår, Odins hage i Lilje­bakken, tok vi oss en tur rundt i de fleste veiene i koloni­hagen. Jeg bruker som vanlig å ta mange bilder på slike runder, men da jeg var en runde i om­trent halve koloni­hagen dagen før, valgte jeg kun å ta disse bild­ene her.

Tror de likte det meste av det de så! Jeg synes i alle fall selv at det er flott her for tiden!

(Bilder fra «Foto­safar­ien» dagen før, vil jeg komme tilbake tilbake til i dag eller i løpet av helga.)

Fint ved Honnørplassen på avd. 1!

En runde på Solvang 1

Roseveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Roseveien på avd. 1!

Roseveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Roseveien på avd. 1!

Jasminveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Jasminveien på avd. 1!

Jasminveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Jasminveien på avd. 1!

Jasminveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Jasminveien på avd. 1!

Jasminveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Jasminveien på avd. 1!

Jasminveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott parsell i Jasminveien på avd. 1!

Kaprifolveien i Solvang kolonihager, avd. 1 i Oslo.
Flott i Kaprifolveien på avd. 1!

Samlemapper på Google foto:


.........................................


Dersom du liker det du ser, må du gjerne kom­men­tere inn­legget og event­uelt dele det på Face­book eller der du måtte ønske. Der­som du der­imot mis­liker noe av det du ser her, må du gjerne sende meg en e-post.😏

Kommentarer