Folkefest i New York!

I New York etter VM-kampen Norge-Senegal der Norge slo Senegal 3-2!
I New York etter VM-kampen Norge-Senegal der Norge slo Senegal 3-2!

Slik var det da norske og senegalesiske fotballfans inntok New York etter Norges 3-2-seier over Senegal! Morsomt å være til stede! 

RO! RO! HEIA NORGE!

I New York etter VM-kampen Norge-Senegal der Norge slo Senegal 3-2!

HEIA NORGE! 
Vi er hvite, røde, blå, 
flere seire kommer nå!

Neste slag  for herrelandslaget er mellom Norge og Frankrike!
Neste slag blir Norge mot Frankrike, fredag 26. juni klokka 21.00!

Kommentarer