![]() |
| I New York etter VM-kampen Norge-Senegal der Norge slo Senegal 3-2! |
Slik var det da norske og senegalesiske fotballfans inntok New York etter Norges 3-2-seier over Senegal! Morsomt å være til stede!
RO! RO! HEIA NORGE!
![]() |
| I New York etter VM-kampen Norge-Senegal der Norge slo Senegal 3-2! |
HEIA NORGE!
Vi er hvite, røde, blå,
flere seire kommer nå!
Vi er hvite, røde, blå,
flere seire kommer nå!
.png)
.png)

Kommentarer
Legg inn en kommentar
Skriv gjerne en kommentar til dette innlegget!