Utenfor Oslo botsfengsel

Fotomontasje med Arve Opsahl som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget ved hjelp av ChatGPT. Logoen er laget av meg.
Fotomontasje med Arve Opsahl som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget i ChatGPT.

Rodeløkka, 22. juni 2026:
Noen karikaturer laga i dag tidlig med ut­gangs­punkt i et bilde jeg tok av Egon Olsens allé forrige onsdag.

Egon Olsen ble som kjent arrestert i alle OLSEN­BANDEN-filmene og havna alltid på Botsen.

Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget ved hjelp av ChatGPT. Logoen er laget av meg.
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget i ChatGPT.

Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget ved hjelp av ChatGPT. Logoen er laget av meg.
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget i ChatGPT.

Søndag 21. juni 2026:
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget ved hjelp av ChatGPT.
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget i ChatGPT.

Onsdag 17. juni var jeg på Grønland politi­stasjon i Politi­huset i Oslo i Grøn­lands­leiret 44 og tok sam­tidig noen bilder i strøket utenfor. Egon i OLSENBANDEN-filmene ble all­tid arre­stert og havnet på Botsen — et stein­kast fra Politi­huset. For noen år siden ble Egon hedret og stikk­veien fra Grøn­lands­leiret 44 opp til Botsen, eller Oslo bots­fengsel som det før het, ble om­døpt til Egon Olsens allé.


Har hørt at fengselet er under oppuss­ing og er der­for stengt for tiden. Her har jeg laga meg noen tulle­bilder av meg selv ut­kledd som Egon Olsen på vei INN til — ikke UT av Bots­fengslet. Men for å vise fram min plan om å gjøre om fengs­let til museum for OLSEN­BANDEN. Men som en kan se, ble jeg av­vist av politi og sendt hjem...
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget ved hjelp av ChatGPT. Logoen er laget av meg.
Fotomontasje med meg selv som Egon Olsen i Olsenbanden. Laget i ChatGPT.
................................

Kommentarer