.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
Før 16-delsfinalen
Norge-Elfenbenskysten
Norge med et B-prega landslag tapte fortjent 1-4 mot et stjernespekka Frankrike i gruppefinalen i pulje I i går kveld. Ståle Solbakken gambla og Norge og de norske fotballsupporterne tapte! Regner med at det er mange nordmenn som har tatt turen helt til USA for å overvære Norge spille, nå er triste, skuffa og forbanna over at Solbakkens gambling førte til at alle tilreisende nordmenn måtte nøye seg med å se et B-prega landslag — altså uten våre aller beste spille — og tape!
Så lenge Norge allerede er videre og klare for 16-delsfinalen mot Elfenbenskysten førstkommende tirsdag, så var det kanskje taktisk klokt å gi flere fra VM-troppen mulighet til å prøve seg, samt spare de aller beste fra start-elveren. Men til tirsdag får vi se om taktikken fungerte... Hadde Norge spilt med våre beste og vunnet kampen, hadde vi fått Sverige som motstander — Ikke Elfenbenskysten, som skal være mye bedre enn Sverige!
Men vi fortviler ikke, for til tirsdag blir det utslagskamp mellom Norge og Elfenbenskysten — og da regner vi med at landslagstrener Ståle Solbakken velger de beste landslagsspillerne i start-elveren!
RO! RO! RO! HEIA NORGE!
.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
.jpg) |
| RO! RO! Vi kommer og tar dere! |
.jpg) |
RO! RO! Her kommer NORGE! |
Noen litt blidere bilder fra sjøslaget på Trinity River i Dallas!
.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
Og fungerer ikke taktikken med skremsler, så funger humor kanskje bedre?
.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
.jpg) |
| RO! RO! Her kommer NORGE! |
.jpg) |
RO! RO! Her kommer NORGE! ..................... |
Kommentarer
Legg inn en kommentar
Skriv gjerne en kommentar til dette innlegget!