Nabokatta Lussi på besøk i Odins hage

Nabokatta Lussi på besøk i Odins hage på Solvang kolonihager, avdeling 1.

Nabokatta vår, Lussi var på be­søk i Odins hage i dag om­trent klokka 12.00 og ville abso­lutt ligge på bor­det bak PC-en min, der det er godt og varmt. Da det er Lussi som er sjefen, var det bare å føye seg.

Men som alltid når jeg fin­ner fram kame­ra, be­gynner hun auto­matisk å se bort. Men noen bil­der ble det. Etter­på gikk hun å la seg på et eget ull­pledd i senga inne i hytta og sov der i flere timer. Nå er hun ute igjen, men kom­mer vel til­bake i løpet av dagen... Hyggelig!

Er jeg ikke pen!

Da får jeg gjøre meg litt dyrebar...

Skulle heller vært ung og sprek og vært ute i hagen og fanget fugler...

Men veldig godt å ligger her..

Ja, jeg vet jeg er pen...

Nå har du tatt nok mange bilder!

Men godt å breie seg her...

Nei, nå flyr jeg...

Diverse bilder av nabokatta Lussi
på min konto på Google Foto






...................................

Kommentarer