Fint i kolonihagen!

Fint i Liljebakken på Solvang 1.

Tok noen bilder her i Solvang kolonihager, avd. 1 i går mens jeg var en tur opp til vaske­riet på Huset og henta en kles­vask. Tok også to bilder av Honnør­plassen ved Nedre port ved inn­gangs­partiet til avd. 1 i for­bind­else med at jeg var og så etter post i felle­spost­kassa ved Nedre port. 

Har med årene enormt mange bilder her fra kolo­ni­hagen, men har ikke tatt så vel­dig mange bilder i år. Har en del bilder ligg­ende på data­maskinen jeg ennå ikke har gjort noe med, men vi får se hva det blir til. Neden­for har jeg lenka opp til de bild­ene jeg har tatt og be­handla nå i sommer. Ha en fin lørdag!

Fint i Liljebakken på Solvang 1.

Fint i Jasminveien på Solvang 1.

Fint i Jasminveien på Solvang 1.

Fint i Jasminveien på Solvang 1.

Fint i Jasminveien på Solvang 1.

Fint i Jasminveien på Solvang 1.

Fint på Honnørplassen på Solvang 1.

Fint i Roseveien på Solvang 1.

Fint på Honnørplassen på Solvang 1.

Bilder på min konto på Google Foto:




Ekornbesøk i Odins hage

.................................

Kommentarer