Lillejulaften 2017!

Lillejulaften i leiligheten vår i Fjellgata 2D på Rodeløkka i Bydel Grünerløkka i Oslo.

Dagen før dagen - minne fra 2017

Har nå i 2022 kommet i gang med å lage noen humo­rist­iske jule­kort også i år, men formen har ikke vært noe sær­lig i det siste og jeg har der­for tatt mini­malt med bilder. Var hos doktor på man­dag 19. og tok sam­tid­ig noen bilder i Birke­lunden og på Olaf Ryes plass og har nå laga noen for­søk på noen humo­rist­iske «jule­kort» av disse bild­ene. Se lenk­ene oven­for.

Og i kveld er det Lillejulaften 2022 og vi har pynta ferdig for å feire hjemme­jul. Ellers er det mye fin under­hold­ning på TV og jeg gled­er meg til at kveld­ens høyde­punkt: Grevinnen og hovmesteren skal sendes på NRK1 i kveld! 

Har ennå ikke tatt noen bilder jeg kan bruke til litt tull­ete jule­kort for lille­jul­aften i år, men slik så det i  hvert fall (nesten) ut i lei­lig­heten vår på lillejulaften for fem år siden. 

Og i morgen står atter en julaften for døren... Gleder meg!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Klart for å feire hjemmejul i Fjellgata!

Flere bilder på min
konto på Google Foto


Diverse bilder fra Fjellgata
 jula 2017


Julekveildsvisa 2017

................................................

Kommentarer