Kveldsbesøk av pussige Lussi!

Nabokatta Lussi er på kveldsbesøk i Odins hage i Solvang kolonihager, avd. 1!

Nabokatta Lussi var på mange be­søk i går og det er all­tid trive­lig å ha en slik kos­ete dame som nabo. Litt før klokka 11 i går kveld be­stemte Greta og jeg oss for å spille noen runder Yatzy. 

Men da jeg reiste meg for å hente Yatzy­blokka og tern­ing­ene, vir­ket det som Lussi for­sto hva som var i gjære. I alle fall hoppa Lussi opp på ver­anda­bordet og la seg til — og ville ikke flytte seg. 

Da vi etter hvert fikk henne ned fra bor­det, ble hun sur og ville ut og vekk. Men heldigvis ikke så sur at det ikke har gått over. For i dag har hun også vært her flere ganger.

Og kjen­ner jeg henne rett, så kommer hun nok på kvelds­besøk i kveld også!

 Lussi nekter å flytte seg!

Ikke ta flere bilder av meg!

Ikke ta flere bilder av meg!

Her ligger jeg og her skal jeg bli!

Diverse bilder av nabokatta Lussi
på min konto på Google Foto








...................................

Kommentarer